Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/clients/client1/web3/web/wp-includes/functions.php on line 6114
Miért fontos a blogolás egy szolgáltató vállalkozásnak? - Webpixie

Miért fontos a blogolás egy szolgáltató vállalkozásnak?

Ha van már weboldalad, bizonyára tapasztaltad, attól, hogy működik, kész van, szép és funkcionálisan is rendben van, még nem jönnek rá automatikusan a látogatók, pláne nem lesznek belőlük azonnal ügyfelek. Ha a weboldaladat elhanyagolod, nem frissíted új tartalmakkal, nem teszel meg mindent, hogy forgalmat generálj, a weboldaladra kiadott pénz, idő, energia kárba vész. A blogolás éppen erre, a látogatásnövelésre egy szuper eszköz, de szól mellette több más érv is.

  1. Azért a látogatásnövelés mellett nem menjünk el ilyen gyorsan. Ha értékes tartalmat állítasz elő, ami a célcsoportod számára hasznos és érdekes, tovább tarthatod őket a weboldalon. A másik szempont, hogy érdemes kulcsszavakban gondolkodnod és ezeket beépíteni a blogcikkekbe, ezek segítenek javítani a keresőkben (pl. a Google) való rangsorolásodat, így több potenciális ügyfél, a témád iránt érdeklődő találhat rád. És ha már ott van a weboldaladon, akkor sem szabad elengedni a kezét. Iratkoztasd fel hírlevélre vagy blogértesítésre, hirdess csak nekik. Ezekre a témákra még visszatérünk!
  2. A következő érv a blogolás mellett: építi a márkahűséget. A blog lehetőséget biztosít arra, hogy a vállalkozások mélyebben és személyesebben kommunikáljanak ügyfeleikkel. A célzott, releváns tartalom, amely megoldásokat kínál az olvasók problémáira vagy új ötleteket és inspirációt nyújt számukra, növeli az ügyfelek elkötelezettségét és elégedettségét. A blogolás arra is eszköz, hogy megmutasd a márkád személyiségét. Szolgáltatóként számodra elképesztően fontos a bizalomépítés, főleg, ha egyszemélyes vállalkozás vagy. Történetmesélésen, a stílusodon, a hangnemeden és hozzáértéseden keresztül képes vagy megmutatni az emberibb oldaladat, ami elősegíti a márkádhoz való érzelmi kötődés kialakítását az ügyfelekben.
  3. A következő pont kicsit kapcsolódik az előzőhöz, de szerettem volna külön említeni: szakértői státusz kialakítása. Hogy miért fontos ez? A blogolás segítségével bemutathatod a szakmai tudásodat és megerősítheted szakértői státuszodat az iparágadban. Ha az ügyfelek hasznos és megbízható információkat kapnak, látják, hogy pontosan értesz ahhoz, amivel foglalkozol, nagyobb eséllyel fordulnak hozzád, ha szükségük lesz a szolgáltatásodra. Emellett ez arra is lehetőség, hogy kitűnj a versenytársaid közül. A potenciális ügyfeleid értékelni fogják a hozzáadott értéket, hogy Te nemcsak eladni próbálsz nekik folyamatosan, hanem segíted őket a döntésben, edukálod őket, kiváncsi vagy rájuk stb.
  4. A blogolás lehetőséget kínál arra, hogy kialakítsd az ügyfél kommunikációt vagy javíts rajta. Teremts alkalmat arra, hogy a blogon keresztül ne csak Te kommunikálj az ügyfelekhez, hanem ők is reagáljanak kommentekkel, kérdésekkel, közösségi megosztásokkal a témádra. Ez a kétirányú kommunikáció segít abban, hogy jobban megértsd az ügyfelek igényeit, reagálj rájuk, ezáltal erősítve az ügyfélkapcsolatot. Emellett ne felejtsd el, a blogbejegyzéseid remek forrása lehetnek a közösségi média posztoknak is, amelyek növelik az interakciókat és a követőid számát. Egy-egy hosszabb cikket darabolj fel és több hétre ellátnak poszt témákkal.

A blogolás egy sokoldalú eszköz, amely számos előnnyel jár a szolgáltató vállalkozások számára. Ha rendszeresen készítesz értékes tartalmakat, akkor hosszú távon biztosan megtérül a befektetett idő és energia. Az első lépések a legnehezebbek, de a hosszú távú előnyök minden erőfeszítést megérnek. Ha kérdésed van a blogindítással kapcsolatban, írj nekem, segítek!